رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران طی پیامی چهلمین سالگرد رادیو قرآن را تبریک کرد.
کد خبر: ۱۴۴۴۸۹۰

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، دکتر پیمان جبلی، رئیس صدا و سیما به مناسبت چهلمین سال تاسیس رادیو قرآن پیامی را صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است: 
«اقرا باسم ربک الذی خلق...» چه تقارن عجیبی است که ایام مبعث با ایام دهه فجر و چهلمین سالگرد تاسیس رادیو قرآن، همزمان شده است.

هزار و چهارصد و پنجاه و هشت سال پیش در چنین ایامی بود که معجزه بی‌نظیر خلقت، «قرآن کریم» بر پیامبر ختمی مرتبت نازل شد. خداوند از آخرین پیامبرش خواست تا بخواند و جهانیان را به خواندن قرآن و ذکرش هدایت کند. چه همزمانی مبارک و زیبایی است، تولد اسلام عزیز و نزول قرآن مبارک با چهلمین سالگرد تاسیس رادیوی محبوب قرآن که خود همین عدد چهل را حکمت‌ها و اسراری است و مگر نه این است که پیامبر عظیم‌الشان‌مان در همین سن به رسالت مبعوث شد. رادیوی شنیدنی و آسمانی قرآن همواره منشأ خیر فراوان بوده و باید به حال آنان که توفیق حضور و فعالیت در این رادیوی مقدسی دارند، غبطه خورد. بی‌شک فعالیت در چنین رادیویی جز با الطاف خاصه الهی امکان‌پذیر نیست که منبع و منتشرکننده کلمات وحی است و هم همکاران و هم شنوندگان آن حال و احوالی خاص دارند.

امیدوارم رادیو قرآن به پشتوانه لایزال کلام‌الله همواره درخشان و متعالی باشد و بتواند بیش از پیش در جذب مخاطبان حقیقت‌جو و حقیقت‌طلب موفق عمل کند. توفیق روزافزون تمام همکاران را در رادیو قرآن، در مسیر رونق و ترویج فرهنگ و معارف الهی مسئلت می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها